...

Recenze multimediálního DLP projektoru Casio XJ-A256 s laserovým světlem

Projektor patří do řady Green Slim, jejíž první modely společnost Casio uvedla na trh před třemi lety a stále je vyvíjí. Samotný název řady odráží hlavní přednosti zařízení. Za prvé, používá hybridní laserový a LED zdroj světla, který je šetrnější k životnímu prostředí a úspornější než výbojky. Neobsahuje rtuť a vydrží až 20 000 hodin s možností nepřetržitého provozu.

DLP projektor Casio XJ-A256Casio_XJ_A256

Multimediální laserový LED DLP projektor Casio XJ-A256

XJ-A256 – projektor se širokou škálou využití. Jeho vlastnosti a funkce umožňují využití v různých sférách, ať už jde o vzdělávání, obchod nebo reklamu Digital Signage .

Projektor patří do řady Green Slim, jejíž první modely společnost Casio uvedla na trh před třemi lety a vyvíjí je dodnes. Samotný název řady odráží hlavní přednosti zařízení. Za prvé, používá hybridní LED-laserový zdroj světla, který je šetrný k životnímu prostředí a úspornější než výbojky. Neobsahuje rtuť a vydrží až 20 000 hodin s možností nepřetržité práce. A zároveň poskytuje světlo o intenzitě 3000 ANSI-Lm. Projektor XJ-A256 dokáže ztlumit světlo v závislosti na množství světla, protože když je tma, nepotřebujete jasná světla, což znamená, že je lze ztlumit a snížit spotřebu energie.

Za druhé je opravdu tenký a lehký – s výškou pouhých 43 mm se XJ-A256 vejde do brašny na notebook, i když ho vůbec nepotřebujete používat. Stačí převést požadované soubory videa, prezentace pomocí bezplatného softwaru a uložit je na USB disk. Před představením stačí připojit USB disk a okamžitě se začne promítat přímo z něj. Model XJ-A256 je dodáván s adaptérem Wi-Fi pro bezdrátový přenos dat. Obsah lze získávat nejen z počítačů a notebooků, ale také z mobilních zařízení, jako jsou tablety a chytré telefony. Přenos informací prezentací, obrázků přes Wi-Fi z mobilních zařízení prostřednictvím bezplatného softwaru Mobi Show pro tablety a chytré telefony se systémem Android, iPhone OS nebo Windows Mobile.

Fotoaparát XJ-A256 lze snadno nastavit na novém místě díky automatické korekci lichoběžníkového zkreslení a dvojnásobnému motorickému optickému zoomu. Žádné předehřívání ani dochlazování, což také šetří čas. Při samotné prezentaci se hodí funkce časovače můžete nastavit čas od 5 do 20 minut , ukazatel na obrazovce.

Projektor XJ-A256 lze zároveň používat jako stacionární projektor. I přes své malé rozměry a množství prezentačních funkcí se dobře hodí pro Digital Signage. Podpora technologie Flash umožňuje nahrávat a promítat obsah bez nutnosti vést kabely od zdrojů signálu. Jednotka je přizpůsobena pro nepřetržitý provoz a je vybavena denní autodiagnostikou.

Cena: 82 990 koruna.