...

Mini recenze multimediálního 3LCD projektoru Panasonic PT-VW431DE

Projektor PT-VW431DE je jedním z prvních projektorů na světě, který podporuje přenosovou technologii Digital Link a nabízí řadu výhod. Při stacionárním použití projektoru se nějakým způsobem potýká s problémem zachování kvality videosignálu dodávaného prostřednictvím kabelových přípojek ve velké vzdálenosti od zdroje. Technologie Digital Link založená na přenosovém standardu HDBaseT nabízí radikální řešení. Signál se přenáší pomocí kroucené dvojlinky s portem Ethernet a tímto způsobem lze přenášet HD video i zvuk podobně jako u HDMI . Délka kabelu může být až 100 metrů, na rozdíl od výrazně kratších kabelů HDMI. Digital Link snižuje nejen složitost kabeláže, ale také náklady na projekty. Projektor je kompatibilní se systémy Atlona, Crestron, Extron, Gefer, Kramer.

Panasonic PT-VW431DE

Multimediální projektor 3LCD

Model PT-VW431DE je určen především pro stacionární použití. Podporuje vertikální posun objektivu až o 48 %, což usnadňuje nastavení výšky projekce vzhledem ke stroji bez geometrického zkreslení. Model automaticky koriguje lichoběžníkové zkreslení a detekuje aktivní vstupy. Širokoúhlá matice WXGA zobrazuje nekomprimovaný obraz v kvalitě HD 720p . Technologie 3LCD umožňuje přirozenou reprodukci barev a živé barvy, zatímco světelný tok 4300 ANSI-Lm umožňuje projektoru zvládnout okolní světelné podmínky. Přístroj je také vybaven senzorem okolního světla, který koriguje jas promítaného obrazu. K zařízení můžete připojit mikrofon – řečník pak nebude muset namáhat hlas, aby ho bylo slyšet. Vestavěný 10W reproduktor zajišťuje vysokou hlasitost zvuku bez nutnosti použití externích reproduktorů.

Model PT-VW431DE má několik režimů zobrazení, které se přizpůsobí různému obsahu grafika, filmy atd. . d. a podmínky. Přístroj dokáže promítat i na jednobarevné stěny a koriguje barvy obrazu podle barvy povrchu žlutá, červená, modrá nebo zelená . K dispozici je režim promítání na zelenou tabuli, který je vhodný při umístění zařízení ve vzdělávací instituci. K dispozici je také uživatelský režim, který lze snadno nastavit podle vlastních požadavků.

Cena: 74 950 USD.