Mini recenze multimediálního projektoru Sony VPL-SW536 3LCD

Instalace projektoru s velmi krátkou projekční vzdáleností je složitá – sebemenší naklonění skříně zkreslí projekci. VPL-SW536 je navržen tak, aby byl proces co nejjednodušší. Přístroj se dodává s držákem pro montáž na stěnu, který umožňuje nastavit polohu projektoru v prostoru. Úkol usnadňuje také funkce posunu objektivu na projektoru Sony VPL-SW536. Projektor VPL-SW536 je také jedním z mála zrcadlových projektorů s ultrakrátkou projekční vzdáleností, které mají proměnné, nikoli pevné zaostření. Projekční poměr je 0,27-0,29:1. Možnost montáže pro svislou projekci – na stůl nebo pod něj zadní projekce .

Sony VPL-SW536

Multimediální projektor 3LCD

Projektor využívá LCD panely BrightEra vyvinuté společností Sony s anorganickou vyrovnávací vrstvou. Vysoký kontrastní poměr 3LCD 2500:1 a syté, živé barvy. Uživatelé si mohou vybrat ze šesti přednastavených obrazových režimů a upravit nastavení podle svého vkusu. VPL-SW536 promítá jak na obrazovku, tak na tabuli – s příslušnou barevnou korekcí obrazu.

Kromě běžných kabelových připojení podporuje jednotka také zobrazení přes USB – přenos obrazu, zvuku a příkazů přes kabel USB. Promítá také soubory z USB flash disků připojených přes port USB A. Adaptér Wi-Fi je k dispozici jako volitelné příslušenství. Mikrofon lze připojit přímo k jednotce a zvuk lze z mikrofonu promítat prostřednictvím výkonného 16wattového reproduktoru zabudovaného v pouzdře.

Projektor je úsporný a umožňuje zvolit nikoli dva, ale tři režimy lampy – vysoký jas, standardní a snížený 3100, 2400 a 2000 ANSI-Lm . Přístroj je stmívatelný: když signál zůstane po určitou dobu konstantní, jas lampy se ztlumí, aby se snížila spotřeba energie. Model používá filtr s dvoustupňovým systémem čištění vzduchu. Výměna filtru je synchronizována s výměnou lampy, což usnadňuje údržbu. Maximální životnost lampy 6000 hodin.

Cena: 78 116 koruna.