Recenze televizoru Sony KDL 55X9005 4K

Tento televizor má funkci aprèsse. Lze přeflashovat přes USB a aktualizace jsou k dispozici na webových stránkáchSony po registraci produktu. Neustále zveřejňují nové verze nebo je posílají e-mailem. Model má vestavěnou WiFi, takže není problém s připojením k internetu. Zásuvka HDMI umožňuje přístup k celé řadě zařízení – přijímačům, set-top boxům, přehrávačům DVD a Blu-ray atd.d. Přes porty USB lze přenášet jakýkoli multimediální obsah z vyměnitelných disků, jako jsou flash disky, a také z pevných disků a počítačů.

Technologie videa
Sony

Značka: Japonsko

Výroba: Slovensko

Průměrná cena: 160 000 koruna

Design

Smysl designu Quartz. TV v černé barvě, tělo má zvláštní výbrus připomínající třpytivé fasety křišťálu. Kulatý chromovaný stojan bezpečně drží panel na místě. Dalším výrazným detailem je LED dioda pod logem Sony. Kdykoli manipulujete s dálkovým ovladačem, radostně bliká různými barvami. Tento panel se snadno začlení do jakéhokoli interiéru, ať už jde o high-tech nebo klasický interiér.

Vlastnosti designu

Úhlopříčka 55″ 140 cm , poměr stran 16:9, rozlišení 3840 x 2160 Ultra HD , podpora 3D a 4K UHD, obnovovací frekvence 800 Hz, podporované formáty – MP3, WMA, WMV, MPEG4, H.264, MKV, DivX, JPEG. Procesor prostorového zvuku S-Force, zvukový výkon 65 W, slot Ci\PCMCIA. Rozhraní: AV vstup, komponentní, HDMI x 4, USB x 3, Ethernet RJ-45 , MiniD-Sub, SCART. Výstup je optický. Konektor pro sluchátka.

Televizory

Funkce

Technologie 4K X-Reality PRO maximalizuje kvalitu obrazu ze všech filmů online i Blue-ray. Technologie Reality Creation Databace a Super Resolution přinášejí vyšší rozlišení, bohatší barvy a výrazný kontrast. Díky dynamickému podsvícení LED je obraz jasnější a jasnější s bohatými tmavými tóny. Technologie Triluminos rozšiřuje barevný rozsah a zvýrazňuje červené a zelené tóny. Díky technologii Motionflow XR 800 Hz je dynamický obraz plynulý a čistý.

Technologie videa

Televizor se dodává se dvěma dálkovými ovladači. Jeden dálkový ovladač je standardní, tlačítkový, a druhý je miniaturní dálkový ovladač pro ovládání Smart TV a dalších aplikací. Žádné ovládání hlasem nebo gesty. Miniaturní dálkový ovladač je vybaven značkou NFS pro párování s chytrými telefony. Stačí přiložit chytrý telefon k miniaturnímu dálkovému ovladači a ten se „uzamkne“ na televizoru pro dálkové ovládání a přenos obrazu na velkou obrazovku.

Služba SONY Entertainment Network . Už to není nabídka, je to vaše pracovní plocha. Je jednoduchý – má čtverce nainstalovaných aplikací a nic navíc. Výchozí nabídka zahrnuje základní sadu sociálních sítí, Twitter, YouTube, Vimeo, aplikace Central Channels a obchod Opera Store. Integrováno bylo také mnoho domácích služeb, jako je ivi, Tvigle a další.

Sony

Kvalita obrazu

Tovární nastavení je v pořádku a je nepravděpodobné, že by uživatel chtěl cokoli rekonfigurovat. Barvy jsou jasné, zářivé. Dynamické scény bez smyček, čistota obrazu je úžasná. Odborník si samozřejmě může najít něco, na co si může stěžovat, ale pro mě, běžného uživatele, je obrázek skvělý.

Zvuk.

Zvukový systém televizoru tvoří nízkoprofilové reproduktory s feromagnetickou kapalinou, které směřují k divákovi. Pozoruhodná hloubka a detail zvuku.

65 wattů může znít dobře. Po dosažení 50 % hlasitosti se místnost zaplní asertivním zvukem. Má basy a realistický filmový zvuk. Pokud má vaše místnost přibližně 20 metrů čtverečních, nepotřebujete další akustiku. Díky tomuto zvuku může televizor fungovat také jako hudební centrum!

Televizory

Všechno dobrá televize, jen potřebuje několik dalších možností! Podívejme se nyní na televizory OLED a začněme korejskou společností LG. Všechny ostatní společnosti vydávají pouze tiskové zprávy a kromě LG nejsou v prodeji žádné jiné televizory OLED!