...

Recenze plazmového televizoru SAMSUNG PS51F5500 AK

Obraz je jasný, jemnější detaily, žádné „ocásky“, žádné parazitní obrazy. Sportovní režim nabízí širokou škálu funkcí pro dosažení co nejrealističtějšího obrazu. Možnost optimalizace černé pro co nejpohodlnější sledování.

Televizory

Značka: Jižní Korea

Produkce: Česká republika

Typ displeje: Plazmový panel

Průměrná cena: 46 500 koruna

Design

Na rozdíl od vlajkového modelu má tento model primitivní a nudný design. Jediným světlým bodem je stojan na čtyři nohy, ale i ten je kontroverzní.

Video zařízení

Konstrukční prvky

Poměr stran 16:9, úhlopříčka 51″ 130 cm , rozlišení 1920 x 1080, kompatibilní s 3D a HDTV Full HD 1080p , podporované formáty – MP3, WMA, MPEG4, MKV, JPEG, DivX, FLAC. Obraz v obraze PiP , 600 Hz Subfield Motion, dekodér Dolby Digital, zvukový výstup 2×10, převodník 2D na 3D. Rozhraní: Vstupy – komponentní, kompozitní, optický, Ethernet LAN , HDMI x 2, USB x 2. Infračervený výstup.

Vlastnosti technologie

Hlavní technologie: Podoblast Technologie pohybu. Technologie Clean View pro automatické odstranění šumu odstraňuje digitální a analogový šum z televizní obrazovky. Analogový šumový filtr zlepšuje kvalitu obrazu tím, že odfiltruje šum v obraze způsobený atmosférickým šumem a rušením z kabelových zdrojů obrazu. Funkce Wide Colour Enhancer Plus poskytuje úžasnou kvalitu obrazu.

Samsung

Funkčnost

PS51F5500 ak má dvoujádrový procesor, takže není tak výkonný a svižný jako vlajková loď se čtyřjádrovým procesorem. Služba Samsung Smart Hub vám umožní využít televizor na maximum, ale o tom jsme již psali. Funkce Nedávná historie umožňuje rychle zkontrolovat webovou stránku nebo jiný zdroj informací, aniž byste přerušili hru. Funkce Samsung AllShare umožňuje stahovat fotografie, videa a hudbu z tabletu, notebooku, chytrého telefonu, fotoaparátu nebo videokamery na obrazovku televizoru. ConnectShare Movie vám umožní jednoduše připojit USB flash disk nebo pevný disk do slotu USB na televizoru a vaše filmy, fotografie nebo hudební skladby uložené v médiích se začnou přehrávat na televizoru.

Hlavní nabídka nabízí základní sadu v ruštině s podsekcemi v každé sekci. Například nabídka Obraz nabízí tři možnosti zobrazení – Dynamické, Standardní a Kino. Poslední z nich je podle mého názoru nejúspěšnější a nejreálnější. Navigace je jednoduchá a intuitivní, takže nemusíte znovu a znovu procházet pokyny.

Video zařízení
Samsung

Kvalita obrazu

Nový typ filtru a konstrukce panelu umožňuje sledovat televizi z jakéhokoli úhlu bez ztráty ostrosti. Na rozdíl od plazmy s běžným sklem tato technologie prakticky eliminuje účinky rozmazání a rozptylu obrazu. Filmy vypadají ostře a bez duchů v rychlých scénách, barvy jsou syté a živé, takže máte pocit, že jste do obrazu ponořeni jako ve skutečném kině. 3D provedení není nic jiného než velkolepé, děti se snaží dosáhnout na obraz. Mimochodem, dodává se s několika páry aktivních závěrkových brýlí.

Zvuk.

Zvuk není špatný, reproduktory směřují dolů. Podpora 3D zvuku, Dolby Digital Plus/Pulse, SRS Theater Sound 3D, DTS Premium Audio.