...

Recenze kompaktního fotoaparátu Panasonic Lumix DMC-FX80

Elektronika se téměř stejně jako u starších modelů vyznačuje rychlým ostřením a obecně slušnou rychlostí. Video je nahráváno na moderní úrovni – Full HD ve formátu 50i. Zajímavá je řada režimů fotografování, včetně automatické tvorby panoramat a pokročilých nástrojů pro retušování snímků – prostě otázka vlastního vyjádření. FX80 se navíc nabíjí přes USB, což znamená, že se obejde bez dalších adaptérů a kabelů.

Fotoaparáty Panasonic Lumix Dmc-Fx80

12,1 mP 24-120 5x 3″ $300

Mottem zdánlivě nenápadného „středního“ kompaktu Lumix FX80 jsou vynikající možnosti sebevyjádření. A fotoaparát je má v hojném počtu. ZUIKO D1 je sice trochu drahý levný fotoaparát, ale má dobré funkce a efektní dotykový displej.

Displej skutečně reaguje na stisknutí a gesta, i když není příjemný pro oko se zvláštní jasností: rozlišení při úhlopříčce 3 palce je pouze 230 tisíc. body. Je to jediný způsob interakce s technologií, protože na těle FX80 nejsou prakticky žádná tlačítka. Moderní amatérský fotograf, který si zvykl na telefon a tablet bez tlačítek, však bude spokojen.

Comments: 5
  1. Kamila

Jaké jsou největší přednosti fotoaparátu Panasonic Lumix DMC-FX80?

1. Barbora Marečková

Panasonic Lumix DMC-FX80 má několik významných předností. Za prvé, disponuje širokým rozsahem ohniskové vzdálenosti, což umožňuje zachytit širokou škálu scén a objektů. Dále, fotoaparát je vybaven vysokou rozlišovací schopností, která umožňuje pořizovat detailní a ostře vytvořené snímky. Další výhodou je výkonný zoom, který umožňuje snadno přibližovat a vzdalovat objekty při zachování kvality obrazu. Lumix DMC-FX80 dále nabízí funkce jako je rychlé automatické zaostření a ostření v reálném čase, což zajišťuje snadné a plynulé focení. A konečně, tento fotoaparát disponuje i různými režimy a filtry, které umožňují kreativní úpravy snímků přímo ve fotoaparátu. Celkově lze říci, že Panasonic Lumix DMC-FX80 je výkonný fotoaparát s mnoha funkcemi, které zlepší vaše fotografování a umožní zachytit kvalitní a zajímavé snímky.

2. Adéla

Jaká je kvalita obrazu a přesnost zaostřování u fotoaparátu Panasonic Lumix DMC-FX80?

3. Aneta

Jaká je kvalita fotografií pořízených tímto fotoaparátem?

4. Lenka Nováková

Můžete mi, prosím, sdělit své dojmy z používání kompaktního fotoaparátu Panasonic Lumix DMC-FX80? Jaká je jeho kvalita snímků a jak dobře se s ním pracuje? Doporučujete ho? Děkuji za vaše případné názory a rady.