...

Recenze automobilových přijímačů Pioneer DEH X9600BT a X8600BT

29. října 2013 – Pioneer uvádí na trh dva vlajkové modely 1-DIN přijímačů CD do auta řady DEH. Modely DEH-X9600BT a DEH-X8600BT jsou vybaveny mnoha funkcemi a nabízejí kvalitní a čistý zvuk, informativní displej a ergonomický design. Novinka přehrává zvuk nejen z CD, ale i z dalších digitálních formátů: Bluetooth, USB, SD-karty a podporuje také exkluzivní technologii virtuálního DJingu Pioneer MIXTRAX EZ.

Přijímače do auta DEH -X9600BT a -X8600BT DEH_X9600BT

Přijímače do auta řady DEH -X9600BT a -X8600BT

„Tyto hlavní jednotky jsou příkladem nejlepších autorádií ve své třídě, která společnost Pioneer v současné době nabízí. Uživatelům umožňují přístup k jejich oblíbené hudbě a mobilnímu mediálnímu obsahu na cestách, a to díky bezproblémové integraci chytrých telefonů a automobilu; to vše bez kompromisů v kvalitě zvuku,“ říká Tom Van Biervliet, Planning Manager Vehicle Electronics Pioneer Europe.

Bluetooth

Modely DEH-X9600BT a DEH-X8600BT mají vestavěnou technologii Bluetooth, která umožňuje uskutečňovat hovory handsfree a využívat streamování zvuku z kompatibilních mobilních zařízení. Oba modely obsahují externí mikrofon a hlasové ovládání Bluetooth po připojení k iPhonu 3GS a vyšší . Uživatel může uskutečnit hovor, vybrat seznam skladeb, skladbu nebo album pomocí hlasového ovládání zabudovaného v iPhonu.

Držitelé iPhonu mohou také snadno nastavit připojení Bluetooth mezi telefonem a přijímačem CD Pioneer pomocí kabelu USB. Po připojení bude uživatel vyzván ke spárování s přijímačem. Zvláště užitečné, když máte aktivní více než jedno bezdrátové zařízení.

Nová řada přijímačů Pioneer je vybavena funkcí ochrany soukromí „Guest Mode“, která umožňuje okamžitě odebírat a přidávat bezdrátová mobilní zařízení připojená k přijímači. „Režim pro hosty je skvělý pro rodinný vůz s více řidiči nebo pro řidiče s více bezdrátovými zařízeními, protože umožňuje snadné sloučení nebo odebrání zařízení bez zdlouhavého nastavování a připojování.

Připojení chytrých telefonů

Oba nové přijímače Pioneer jsou kompatibilní se smartphony iPod, iPhone a Android. Port USB umožňuje připojit k přijímači flash disk s hudbou, externí pevný disk nebo chytrý telefon. DEH X9600BT je vybaven dvěma porty USB pro současné připojení několika zařízení kompatibilních s USB nebo přehrávačů médií. Díky výkonné nabíječce USB, která dodává proud až jeden ampér, mohou uživatelé nabíjet svá mobilní zařízení ještě rychleji.

Kompatibilní chytré telefony se systémem Android lze připojit přes USB nebo ovládat přes Bluetooth. Oba přijímače CD umožňují poslech hudby přes USB na smartphonu se systémem Android 4.0 a vyšší bez instalace dalších aplikací. To je možné díky protokolu MTP Media Transfer Protocol , který umožňuje přijímači Pioneer rozpoznat smartphone se systémem Android jako přehrávač médií. Po připojení mohou uživatelé procházet a přehrávat digitální hudbu ze svého telefonu přímo na přijímači CD.

Nová funkce App Source navíc umožňuje ovládat hudbu z kompatibilní aplikace pro iPhone nebo iPod touch na displeji přijímače. Některé příkazy, například přepínání stop, jsou uživateli k dispozici také na displeji. Majitelé chytrých telefonů se systémem Android mohou tuto funkci používat prostřednictvím připojení Bluetooth.

MIXTRAX EZ

Patentovaná technologie MIXTRAX EZ společnosti Pioneer automaticky vytváří kontinuální mixy z hudební knihovny a proměňuje hudbu v jeden DJ set s různými zvukovými a vizuálními efekty. V pokročilém nastavení může uživatel zvolit nejen typ efektů a přechodů mezi skladbami, ale také dobu přechodu z jedné skladby do druhé. Nové modely DEH-X9600BT a DEH-X8600BT mají také vynikající zvukový efekt „crush“.

Pohodlí při používání

Nové přijímače CD Pioneer mají jednoduchou strukturu menu a třířádkový displej LCD s širokým pozorovacím úhlem pro intuitivní ovládání a maximální pohodlí při sledování. Pro rychlý a snadný výběr hudby jsou v hudebním prohlížeči přijímače multimediální soubory automaticky seřazeny abecedně podle interpreta, alba, skladby nebo žánru. Uživatelé si mohou svůj přijímač CD přizpůsobit také změnou nastavení osvětlení. Až 210 000 odstínů vám umožní přizpůsobit si interiér palubní desky podle nálady nebo oblíbené barvy. Podsvícení lze rozdělit do dvou samostatných zón a vytvořit tak více barevných kombinací, které se objeví nebo zmizí v určitou dobu, například při zapnutí nebo vypnutí přijímače. Přední panel DEH-X9600BT, který umožňuje přístup ke slotu na CD, lze z důvodu ochrany proti krádeži odejmout.

Vynikající kvalita zvuku

Společnost Pioneer vybavila své nové tunery CD do auta vestavěným zesilovačem MOSFET s výkonem 4 x 50 W, 5pásmovým grafickým ekvalizérem a technologií Advanced Sound Retriever ASR , která obnovuje hudební detaily ztracené v komprimovaných hudebních souborech nebo při bezdrátovém přenosu zvuku přes Bluetooth. Seniorský model DEH-X9600BT je vybaven pečlivě vybranými špičkovými zvukovými komponenty, které odpovídají vysokým standardům kvality zvuku společnosti Pioneer. Pro větší flexibilitu systému jsou oba nové modely vybaveny třemi vysokonapěťovými 4V výstupy RCA pro připojení dalších zesilovačů k audio systému.

Dostupnost a náklady

Pioneer DEH-X9600BT a DEH-X8600BT budou v prodeji od ledna 2014. za doporučené maloobchodní ceny 9900 a 6990 koruna.